click it when you enter my blog once a times

Please give me some support by helping me to click the right hand size advertisement(nuffnang) everytime you enter.
Thank you =) >>>> >>>

Saturday, May 3, 2008

重色轻友

几天没见了,你用几分钟在想我??

你还是我的朋友吗?
一封问候也没有,我知道你忙于拍拖啦!
看来你已被我列入“重色轻友”的名单了!
以前我觉得你是最最不可能的!
变了!

我想发给你!
可是你最不想收到的讯息肯定就是我,
回我也是在敷衍我而已。。。

No comments: