click it when you enter my blog once a times

Please give me some support by helping me to click the right hand size advertisement(nuffnang) everytime you enter.
Thank you =) >>>> >>>

Tuesday, June 8, 2010

moody

6月5号6号。。
是我今年最糟最down的时段。。

虽然6月5号,是我期待已久大马版的五月天演唱会。。
说真的这天只有足足3小时是我最高潮的。。
接下来。。
我的心情都是在瞥着伤心罢了。。
我完全忘记之前阿信给我的摇滚和感动。。
因为我的伤心完全把它掩盖住了!!!

两天的悲伤完全是kl启发的。。
我开始讨厌那里。。
之前的怀念,转换成讨厌!!!

人总是有低潮的一次,
我坦然接受上天的安排。。。
我扛勇面对,发生就让它成为过去,开心在前方。。

3 comments:

said...

不要讨厌kl咧,我还在kl,讨厌一部分的就好了....:p

*Bell* said...

yalor, kl still have us~ v can help u create great memory n 4get d sadness~ dat day u din share vf us,let me buat lawak hardly let u laugh ma:)

HyBrid said...

will share with u and let u know de..
i not call ayang lo :p

but tat day someone is busy lah.. nowan meet with me.. haizz~ :(