click it when you enter my blog once a times

Please give me some support by helping me to click the right hand size advertisement(nuffnang) everytime you enter.
Thank you =) >>>> >>>

Sunday, July 25, 2010

背叛承诺

我又做不到对我自己所做的承诺了。。
我辜负了自己,
我的忍耐已到了极限,
我真的累了。。
对你的期待,
我越来越害怕,
我不敢再瞎猜是与否,
好空虚好低潮,
只会猜得更糟糕。。
你做了这选择,
我不能决定对或错,
但我只能承认,
我的心是失望的。。
我只愿相信这是不公平的,
只好放弃,祝福你。。

1 comment:

said...

一切都会过去的,相信我....hug hug*