click it when you enter my blog once a times

Please give me some support by helping me to click the right hand size advertisement(nuffnang) everytime you enter.
Thank you =) >>>> >>>

Wednesday, October 14, 2009

是喜是悲?

是喜是悲?
我自己也不知道自己的心情!!

成绩出炉了!
有一科得到的成绩不是很理想!!
但其余考得还真不错~
真的很喜欢那个老师~
不愧我一直都很尊重她的课程!!

其实...
我应该往好的那方面想!!
有4个不错胜过于1个不好嘛~
那应该是值得开心的事!!
写着写着~
我得到启示了!!
我应该开心的~
HAPPY~
快乐才是最伟大的~

1 comment:

Unknown said...

i still cant access de website T.T