click it when you enter my blog once a times

Please give me some support by helping me to click the right hand size advertisement(nuffnang) everytime you enter.
Thank you =) >>>> >>>

Friday, August 7, 2009

自我检讨!

好惨好惨!!
被supervisor骂到不堪设想~
骂到我连一句话也不敢说~
只是不停点头点头!!okok~

haiz...不是他骂得错!
而是我自己真的没有做到他要达到的要求!
是我自己没有能力~

我要真的自我检讨了!!



2 comments:

Unknown said...

一个人如果应付不来,不妨请教朋友...
我也因为朋友,所以才勇敢经历了许多事...

terince said...

work harder,
try ur best bah...